hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تردد خودروهای شخصی تا هفته آینده در ۴ شهرستان استان سمنان محدود شد

تردد خودروهای شخصی تا هفته آینده در ۴ شهرستان استان سمنان محدود شد

استاندار سمنان گفت: از امروز به مدت یک هفته ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در چهار شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار و شاهرود اعمال می‌شود.

علیرضا آشناگر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس گزارش های اعلام شده، وضعیت رنگ بندی استان بهبود پیدا کرده و از8 شهرستان استان، 6 شهرستان در وضعیت رنگ بندی زرد قرار دارند، اظهارداشت: وضعیت استان سمنان رضایت بخش بوده  که از مردم استان، تقاضا داریم کماکان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های هوشمند اهتمام جدی ورزند تا شاهد بهبود بیش از پیش وضعیت شهرستانهای استان باشیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، تردد خودروهای شخصی از ساعت 21 تا 4 صبح در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار از 6 تا 12 دی‌ماه ممنوع است.

آشناگر این تصمیم را مبنی بر اختیاری عنوان کرد که از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به استانداران سراسر کشور واگذار شده است.

استاندار سمنان اظهار داشت: شهرستان‌های سمنان و دامغان همچنان به لحاظ رنگ‌بندی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

آشناگر بیان کرد: شهرستان‌های سرخه، آرادان، گرمسار، میامی و شاهرود در وضعیت زرد قرار دارند و محدودیت‌های کرونایی نیز بر همین اساس در تمام استان سمنان اعمال می‌شود.


وی تأکید کرد: وضعیت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی از 6 دی‌ماه 1399 لغایت 12 دی‌ماه 1399 منطبق با وضعیت جدید باید رعایت شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد