hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| رفع معارضین ملکی پروژه بزرگراه شمالی در دستور کار شهرداری کرج

البرز| رفع معارضین ملکی پروژه بزرگراه شمالی در دستور کار شهرداری کرج

 علی‌اصغر کمالی زاده شهردار کرج ضمن بازدید از پروژه‌های بزرگراه شمالی و پل چند سطحی حصارک اظهار کرد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته پروژه بزرگراه شمالی کرج در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی برخوردار است. شهردار منتخب کرج با بیان اینکه رفع معارضین ملکی این پروژه بزرگراه شمالی در صدر اقدامات قرار خواهد گرفت، افزود: در نشست با پیمانکار و مشاورین پروژه بزرگراه شمالی و بر اساس تصمیمات گرفته‌شده بنا شد پیمانکار سرعت عمل بیشتری در اجرای این طرح بزرگ و فرا استانی داشته باشد.


کمالی زاده میزان پیشرفت ریالی این پروژه را ۳۶.۵ درصد اعلام کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی فازِ نخست این طرح (محدوده پل B1 تا انتهای پل B3 ) حدود ۴۲ درصد برآورد شده است.

او در ادامه ضمن بازدید از پروژه گلدشت (اتصال جاده برغان از تقاطع بلوار ظفر تا بیمارستان البرز و خیابان‌های فرعی) اظهار کرد: اهتمام جدی برای بهره‌برداری از این طرح وجود دارد چراکه اجرایی شدن این پروژه رفاه و البته  رضایت شهروندان را به همراه خواهد داشت.

شهردار کرج همچنین در بازدید از پروژه پل چند سطحی حصارک، گفت: طبق گفته پیمانکار این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۹ درصدی نمره قابل قبولی را از آن خودکرده است که درصدد هستیم هر چه سریع‌تر این طرح را به بهره‌برداری برسانیم.

او در پایان با تأکید بر لزوم ساماندهی میدان حصارک، گفت: ساماندهی تابلوهای شهری، توسعه فضای سبز و بهسازی معابر این محدوده بایستی با همکاری مناطق ۵ و ۶ و سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز و حمل‌ونقل به سرانجام برسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد