hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تقدیر وزیر نیرو از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان

تقدیر وزیر نیرو از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان

دکتر اردکانیان با ارسال لوحی از نقش آفرینی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان در تحقق اهداف پویش "هر هفته- الف – ب - ایران" در نیمه دوم سال ۹۸ و استمرار این حرکت در سال ۹۹ تقدیر نمود.

این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و مدیران ارشد صنعت آب و برق استان سمنان در استانداری سمنان برگزار شد ، از کتاب " دلگرمی ها و همراهی ها" در خصوص این پویش رونمایی شد و در پایان از دست اندرکاران پویش "هر هفته- الف – ب - ایران" از سوی وزیر نیرو تقدیر گردید . 

در لوح تقدیری که از سوی دکتر اردکانیان ، وزیر نیرو به مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ارسال گردیده که توسط مهندس نادر فخری ، معاون عمرانی استاندار سمنان به وی اهداء شد، آمده است : " الف ب ، حروف آغازین الفباست و الفبای هر کار، زیربنای آن است. آب و برق زیربنای تولید ، توسعه و آبادانی میهن مان است و پویش فراگیر ملی "هر هفته- الف – ب - ایران" میدانی وسیع برای خدمتگزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است.

 به واسطه نقش آفرینی موثر جنابعالی در تحقق اهداف پویش "هر هفته- الف – ب - ایران" در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و نظر به استمرار این حرکت شتابان و پربرکت در سال ۱۳۹۹ از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی می نماید.

 رجاء واثق دارد در هفته‌های باقی‌مانده از این پویش در سال "جهش تولید" همچنان با شور و انگیزه بیش از پیش ، تمامی مساعی خود را در جهت تامین آب و برق هموطنان عزیز و کسب رضایت هر چه بیشتر مردم شریف به کار خواهید گرفت ."

گفتنی است در شرکت برق منطقه ای سمنان بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال پروژه در قالب پویش الف – ب – ایران طی سال های ۹۸ و ۹۹ در سطح استان سمنان به بهره برداری رسیده است .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد