hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ارزیابی حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی در اصفهان منتفی است

ارزیابی حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی در اصفهان منتفی است

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از منتفی بودن ارزیابی حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی در اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت اپیدمی کرونا مجوزی از ستاد مقابله با کرونا برای ارزیابی حضوری ابلاغ نشده است.

لیلا سادات ابطحی ، با اشاره به ارزیابی دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم به صورت غیرحضوری اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر نواحی و مناطق استان اصفهان وضعیت نارنجی دارند این ارزشیابی در دوره ابتدایی به صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین ارزیابی براساس مشاهدات و مستندات معلم و در فضای مجازی انجام می‌‌شود و ارزیابی حضوری فقط در مناطق دارای وضعیت زرد و پس از اخذ مجوز کتبی از کارگروه  مدیریت و کنترل بیماری کرونای استان امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش تسنیم، چندی پیش معاونت آموزش ابتدایی پیشنهاد داده بود که از دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در دروس فارسی و ریاضی آزمون عملکردی به صورت حضوری در مدرسه با گروه‌بندی دانش‌آموزان و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شود ولی در حال حاضر برای استان اصفهان هنوز چنین ابلاغی از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به آموزش و پرورش داده نشده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد