hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بهترین گوشی‌های شیائومی با وضوح فوق العاده دوربین‌ در سال ۲۰۲۰ را بشناسید

بهترین گوشی‌های شیائومی با وضوح فوق العاده دوربین‌ در سال ۲۰۲۰ را بشناسید

اطلاعاتی از بهترین گوشی‌های شیائومی که به لحاظ دوربین‌ بسیار با کیفیت هستند و وضوح قابل تحسینی دارند در این گزارش آمده است.
اخیرا شرکت چینی شیائومی از بیشتر شرکت‌های تلفن هوشمند در جهان پیشی گرفته و پس از بردن رقابت از Huawei، اکنون با شرکت کره‌ای سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی در جهان، رقابت کرد که پس از محرومیت از تجهیزات لازم به دلیل تحریم‌ها، به سرعت از مسابقه خارج شد. با این حال شیائومی نه تنها در صادرات تلفن‌های هوشمند با قابلیت‌های بسیار عالی، بلکه در راه‌اندازی بهترین گوشی‌های اندرویدی از نظر کیفیت دوربین‌ها نیز تبحر داشت.
تعدادی از تلفن‌های شیائومی موقعیت‌های بسیار پیشرفته‌ای در شاخص DxOMark دارند که بزرگترین سایت برای ارزیابی دوربین‌های تلفن در جهان است، زیرا بیش از یک تلفن در رتبه اول قرار گرفته است. برای مثال Mi 10 Ultra یکی از بهترین تلفن‌های Android از نظر دوربین است. در ادامه بهترین تلفن‌های شیائومی در سال ۲۰۲۰ از لحاظ دوربین را معرفی می‌کنیم.

قابلیت‌های دوربین Mi10 Ultra

یکی از گوشی هایی که از دوربین‌های با وضوح فوق العاده استفاده کرده، Mi 10 Ultra است که شامل ۳ دوربین عقب است. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی با شکاف لنز ۱/۳۲ است؛ دومین دوربین این گوشی ۲۰ مگاپیکسلی با لنز عریض و سومین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی Mi 10 Ultra با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل تعبیه شده، زوم اپتیکال ۲ برابر و سرعت ضبط ویدئوی گوشی 8K در ثانیه است.
شیائومی با کیفیت

مشخصات Mi 10 Ultra

گوشی Mi 10 Ultra با صفحه نمایش ۶/۶۷ اینچی لبه خمیده OLED، کیفیت FHD +، نرخ تازه سازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز، پردازنده Snapdragon 865 و سه نسخه حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی، با حافظه تصادفی ۸، ۱۲ و ۱۶ ارائه می‌شود. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته و شارژر ۱۲۰ وات می‌تواند باتری را در مدت زمان ۲۰ دقیقه با شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ وات شارژ کند.
بهترین گوشی‌های شیائومی با دوربین‌های با وضوح فوق العاده در سال ۲۰۲۰

قابلیت‌های دوربین Mi 10T Pro

گوشی Mi 10T Pro از یک دوربین عقب اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با شکاف لنز ۱/۶۸ استفاده کرده است؛ دوربین دوم این گوشی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل، دارای شکاف لنز ۲/۴ بهره می‌برد که به عکاسی فوق‌العاده با زاویه ۱۲۳ درجه اختصاص یافته است. در مورد دوربین سوم، این دوربین با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با شکاف لنز ۲/۴ همراه است و برای عکاسی از اجسام نزدیک طراحی شده است.
بهترین گوشی‌های شیائومی با دوربین‌های با وضوح فوق العاده در سال ۲۰۲۰

مشخصات Mi 10T Pro

این گوشی با یک صفحه نمایش ۶/۶۷ اینچی، با نرخ تازه سازی صفحه ۱۴۴ هرتز، با پردازنده Snapdragon 865 کار می‌کند. Mi 10T Pro از شبکه های 5G پشتیبانی می‌کند و با سیستم عامل Android 10 سازگار است. این تلفن همراه با دو نسخه RAM و فضای داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و یک باتری با ظرفیت زیاد ۵۰۰۰  میلی‌آمپر ساعت، از شارژ سریع ۳۰ وات، با درگاه شارژ USB-C پشتیبانی می‌کند.
بهترین گوشی‌های شیائومی با دوربین‌های با وضوح فوق العاده در سال ۲۰۲۰
 

قابلیت‌های دوربین Mi 10 Pro

گوشی Mi 10T Pro از یک دوربین چهارگانه با لنز اولیه ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۳۳ اینچ، پشتیبانی از OIS و EIS و همچنین لنز دوم ۲۰ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۷ درجه و دیافراگم ۲/۲ و لنز سوم ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f برخوردار است. چهارمین لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی، دیافراگم ۲/۰ بزرگنمایی نوری ۱۰ برابر و پشتیبانی از ویژگی OIS نیز از دیگر مشخصات دوربین این گوشی است. این تلفن به کاربران امکان می‌دهد فیلم های 8K را با وضوح ۷۶۸۰ پیکسل ضبط کنند و یک دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسلی نیز در آن وجود دارد.
بهترین گوشی‌های شیائومی با وضوح فوق العاده دوربین‌

بهترین گوشی‌های شیائومی با وضوح فوق العاده دوربین‌

مشخصات Mi 10T Pro

این گوشی با یک صفحه نمایش AMOLED، با لبه‌های منحنی ۶/۶۷ اینچی، با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، پردازنده Snapdragon 865 با حافظه دسترسی تصادفی تا ۱۲ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت بهره می‌برد. باتری استفاده شده در Mi 10T Pro با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت از شارژ سیمی ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. تلفن از شارژ بی‌سیم ۳۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.
بهترین گوشی‌های شیائومی با وضوح فوق العاده دوربین‌

بهترین گوشی‌های شیائومی با وضوح فوق العاده دوربین‌
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد