hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > آمار کرونا ایران دوم دی؛ ۱۸۷ فوتی و ۶۲۰۸ ابتلای جدید

آمار کرونا ایران دوم دی؛ ۱۸۷ فوتی و ۶۲۰۸ ابتلای جدید

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ دوم دی‌ماه ۹۹ اعلام کرد.

سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ سه‌شنبه دوم دی‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور شش هزار و ۲۰۸ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به یک میلیون و ۱۷۰ هزار و ۷۴۳ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۹۰۳ هزار و ۹۹۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۸۷ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۵۴ هزار و سه نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۹۱۵ نفر بستری‌های بیمارستان بشمار می‌روند و پنج هزار و ۴۶۷ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد