hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فوت ۶ بیمار کرونایی در اردبیل/ ۴۶ بیمار جدید کرونایی بستری شدند

فوت ۶ بیمار کرونایی در اردبیل/ ۴۶ بیمار جدید کرونایی بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان فوت کرده اند.
شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در این استان از فوت ۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و گفت: در این مدت تعداد ۴۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.
او با بیان اینکه ۵۴ نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان اردبیل بهبود یافته اند اظهارداشت: هم‎اکنون ۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی این استان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از بستری ۳۱۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و گفت: بیشتر تخت‌های بیمارستانی در اشغال بیماران کرونا در سطح استان اردبیل است.
حبیب زاده تصریح کرد: هم اکنون شهر‌های اردبیل، پارس آباد، بیله سوار، مشگین‌شهر، خلخال، نیر در وضعیت نارنجی و شهر‌های گرمی، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد