hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > کاهش مرگ و میر کرونایی ارتباطی با تعداد بستری‌ها در آی سی یو ندارد

کاهش مرگ و میر کرونایی ارتباطی با تعداد بستری‌ها در آی سی یو ندارد

ناجی گفت: کاهش تعداد مرگ و میر ارتباطی با بستری شدن افراد در آی سی یو ندارد.
علیرضا ناجی، رئیس مرکز ویروس شناسی بیمارستان مسیح دانشوری در برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: هر چقدر تعداد بیماران کرونایی وخیم، بیشتر باشد تعداد مرگ و میر‌ها افزایش خواهد داشت.
او افزود: ممکن است با توجه به افزایش سرما و تجمع افراد، مرحله ویروس کرونا حساس‌تر شود اما از آن جایی که تعداد مرگ و میر‌های ناشی از این ویروس یا آمار مبتلایان روزانه کرونایی کاهش پیدا کرده است امیدواریم که تعداد موارد وخیم بستری در آی سی یو‌ها هم به همین میزان کاهش پیدا کند، البته کاهش تعداد مرگ و میر ارتباطی با بستری شدن افراد در آی سی یو ندارد.
ناجی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد کاهش بیش از ۵۰ درصد میزان مرگ و میر‌های ناشی از کرونا هستیم. در روز‌هایی هم این تعداد به صورت روزانه رقم ۱۳ هزار را نشان می‌داده است اما همین رقم اکنون به ۶ هزار بیمار رسیده است و این نشان دهنده کاهش مبتلایان یا فوتی‌های کرونایی است.
او با بیان اینکه هنوز خیلی زود است بخواهیم به شرایط و زندگی عادی برگردیم، گفت: موارد کرونایی فوت شده دیروز که حدود ۱۷۰ نفر بود عدد پایینی نیست اما باید در نظر داشت که این عدد از ۴۰۰ به ۱۷۰ رسیده است.
رئیس مرکز ویروس شناسی بیمارستان مسیح دانشوری تصریح کرد: هر چه تعداد ورودی‌های روزانه کرونایی کمتر باشد، به همان نسبت هم میزان بیماران وخیم کمتر خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد