hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > حمایت برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق از نخستین نمایشگاه صنایع خلاق اصفهان

حمایت برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق از نخستین نمایشگاه صنایع خلاق اصفهان

ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری با انتشار فهرست نمایشگاه های منتخب و مورد حمایت خود، از نخستین نمایشگاه صنایع خلاق اصفهان حمایت کرد.
عادل دهدشتی، مدیر اجرایی نمایشگاه صنایع خلاق اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: بنابر توافق و مذاکرات انجام شده میان ستاد برگزاری نمایشگاه صنایع خلاق اصفهان و ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری قرار دارند بر اساس رویه حمایتی این نهاد در صورت تمایل به حضور در نمایشگاه صنایع خلاق به میزان 50 درصد از هزینه مشارکت در نمایشگاه و سقف 20 میلیون ریال از تسهیلات حمایتی بهرمند شوند.
وی افزود: نمایشگاه صنایع خلاق بر اساس تعاریف و قالب های سازمان جهانی یونسکو به صنایعی اطلاق می شود که اساس آن ایجاد و انتشار دانش و اطلاعات بر مبنای خلاقیت باشد و از سویی دیگر نیز با در نظر گرفتن خلاقیت، مهارت فردی با جمعی به تولید ثروت و ارزش افزوده مبادرت کند.
مدیراجرایی نمایشگاه صنایع خلاق، تصریح داشت: بر این اساس صنایعی از جمله: صنایع دستی، گردشگری، مد ولباس، بازی های رایانه ای، تبلیغات، خوراک های بومی، هنرهای تجسمی، موسیقی، انیمیشن و... در زمره صنایع خلاق محسوب شده و در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
دهدشتی، گفت: علاقمندان (حقیقی و حقوقی ) به مشارکت در نمایشگاه در قالب غرفه های تخصصی می توانند از طریق مراجعه به سایت نمایشگاه به آدرس www.ci-fair.ir و با تماس با شماره تلفن های 32121425-031و 32121430-031و32121423-031 نسبت به کسب اطلاعات و ثبت نام اقدام کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد