hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رونق تولید در کارخانه کویر تایر رقم می‌خورد

رونق تولید در کارخانه کویر تایر رقم می‌خورد

دادستان مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه رونق تولید در کویر تایر موج می‌زند گفت: با ایجاد طرح توسعه شرکت کویر تایر شاهد افزایش میزان لاستیک تولیدی و رونق تولید بیشتر خواهیم بود.

حجت‌الاسلام نسائی ، اظهار داشت: این بازدید باعث دلگرمی من شده چرا که مشکل خاصی در این کارخانه نبود و به قشر کارگر توجه می‌شود.

وی با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به قشر کارگر شود گفت: باید نگاه در کشور به کارگر به این  صورت باشد که وقتی کارگری را می‌بینیم انگار آن کارگر رزمنده‌ای است و تک تک این کارگران مانند رزمندگانی هستند که دست به دست هم دادند تا کشور را از وابستگی نجات دهند.

دادستان مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا تولید در این کارخانه افزایش یابد و با تلاش مضاعف شاهد این باشیم که دیگر نیازی به واردات لاستیک نداشته باشیم.

نسائی با بیان اینکه کیفیت لاستیک این کارخانه خیلی بالا است گفت: باید تلاش کنیم تا کیفیت از این هم بهتر شود تا بتوانیم در بازارهای جهانی رقابت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در طرح توسعه شرکت کویرتایر250 کارگر به کارگران این کارخانه افزوده می‌شود گفت: در این طرح قرار است تولید لاستیک روزانه از 12 هزار حلقه لاستیک به 13 هزار و500 حلقه افزایش پیدا می‌کند.

دادستان مرکز خراسان جنوبی یادآور شد: در سیاست ما هرکاری که درچارچوب قانون باشد کمک می‌کنیم تا رونق تولید افزایش یابد و همه باید دست به دست هم دهیم تا این کشور را از وابستگی نجات دهیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد