hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۱ شهر استان کرمان در ضعیت نارنجی/ منع تردد شبانه برای روزهای شنبه و یکشنبه

۱۱ شهر استان کرمان در ضعیت نارنجی/ منع تردد شبانه برای روزهای شنبه و یکشنبه

جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان گفت: ۱۲ شهر زرد و ۱۱ شهر با وضعیت نارنجی در استان کرمان داریم که پیشی گرفتن وضعیت زرد را به فال نیک می گیریم.
دکتر"محمدصادق بصیری" ظهر امروز ۲۹ آذرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در استان کرمان در دو هفته اول آذرماه جاری ۹ شهر قرمز، هفته سوم سه شهر قرمز و هفته گذشته یک شهر دارای وضعیت قرمز در بحث کرونا داشتیم که خوشبختانه با اقدامات کنترلی صورت گرفته در هفته جاری شهر قرمزی در استان نداریم.
وی با بیان اینکه شهر بافت دستخوش حساسیت های خود است که لازم است توجه بیشتری صورت بگیرد تا بحرانی به وجود نیاید، افزود: ۱۲ شهر زرد و ۱۱ شهر با وضعیت نارنجی در استان داریم که پیشی گرفتن وضعیت زرد را به فال نیک می گیریم.
بصیری تصریح کرد: امروز شهرستان بافت که از وضعیت قرمز به نارنجی و کوهبنان و نرماشیر که از نارنجی به زرد تبدیل شده اند، مورد تقدیر واقع می شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به محدودیت های اعمالی برای شب یلدا بیان کرد: ساعت خاتمه فعالیت اصناف به جزء گروه یک مشاغل امروز و فردا ساعت ۱۸ تعیین شده و باید اجرایی شود و این مورد برای همه شهرها در کل کشور است.
وی اظهار کرد: منع تردد شبانه در همه شهرها نیز امروز و فردا(۲۹ و ۳۰ آذرماه) از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح اعمال خواهد شد.
بصیری با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا گفت: درباره آزمون استخدامی کشور در ستاد مصوب شد آزمون در سالن های حداکثر ۷۰ نفری زیر نظر وزارت بهداشت و در استان ها زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.
وی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه عنوان کرد: به عهده قرارگاه فرماندهی عملیات ستاد کرونا گذاشته شد تا پروتکل های ویژه را مصوب و ابلاغ کند و پیشنهاد این است در استان کرمان با توجه به تجربه خوبی که در ایام محرم و اربعین داشتیم، کمیته ویژه مسائل مذهبی تشکیل و در این زمینه برنامه ریزی شود.
جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان درباره وضعیت فعالیت مدارس کرمان گفت: مدارس می توانند باز باشند و کادر اداری با رعایت یک دوم حضور همکاران، فعالیت کنند اما کلاس درس و فعالیت دانش آموزان غیرحضوری است.
وی با اشاره به اینکه کمک معیشتی خانوارهای آسیب دیده از کرونا به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد، گفت: منابع تامین شده و امروز در ستاد ملی کرونا برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ۱۲۰ هزار تومان مصوب شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد