hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اولین فیلم‌تئاتر کودک و نوجوان کانون استان قم روی صحنه می‌رود

اولین فیلم‌تئاتر کودک و نوجوان کانون استان قم روی صحنه می‌رود


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با همکاری گروه فرهنگی هنری یم اولین فیلم‌تئاتر کودک و نوجوان به اسم یلدانت را به مناسبت شب یلدا اجرا می‌کند.
به گزارش رویداد ایران_قم، انجمن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم قرار است به مناسبت شب یلدا ویژه‌برنامه‌ای را در قالب نمایش مجاز و به صورت آنلاین به روی صحنه ببرد.
بر اساس این گزارش، در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا خانواده‌ها و خصوصا کودکان و نوجوانان به اجبار از حضور در فضاهای فرهنگی و هنری محروم‌اند، و امکان دورهمی‌های خانوادگی نیز فراهم نیست، کانون پرورش فکری در نظر دارد طولانی ترین شب سال را با اجرای یک نمایش طنز شیرین و خاطره‌انگیز کند.

بر این اساس والدین می‌توانند همراه با فرزندان خود روز یک‌شنبه سی‌ام آذرماه ساعت ۲۱ به صورت زنده از طریق صفحه‌ی آپارات کانون استان قم که به تازگی افتتاح شده است؛  http://aparat.com/qomkpf و هم‌چنین صفحات مجازی کانون به آدرس kannonparvaresh_qom@ و peyk_omid_qom@ تماشاگر ویژه‌برنامه‌ی "یلدانت" و اجرای نمایش طنز باشند.

نمایش "یلدانت" ماجرای دو دختربچه است که در شب یلدا با وارد کردن یک کد در فضای مجازی ننه سرما را مهمان خانه‌شان می‌کنند. ننه سرما بعد از قصه گویی قول می‌دهد که سه آرزوی این دو دختر را برآورده کند. ... تا اینکه سر و کله‌ی عمونوروز پیدا می‌شود و ماجراهای طنزی که بین شخصیت‌های نمایش پیش می‌آید...

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه فرهنگی هنری یم شما را به دیدن این برنامه‌ی شاد دعوت می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد