hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > متروی تبریز در سه سال به اندازه ۱۰سال توسعه یافته است

متروی تبریز در سه سال به اندازه ۱۰سال توسعه یافته است

 رئیس جمهور کشورمان با اشاره به روند رو به رشد اجرای پروژه قطار شهری تبریز گفت: پروژه متروی تبریز در سه سال گذشته به اندازه ۱۰ سال توسعه یافته است.
حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز در مراسم بهره برداری از چهار ایستگاه مترو تبریز که به صورت ویدئو کنفرانسی سخنرانی کرد، گفت: گزارش شهردار تبریز درباره اقدامات انجام یافته در تبریز، گزارش خوبی بود.

وی با اشاره به پیشرفت و ارتقای زیرساخت‌های شهر تبریز گفت: توسعه و آبادانی شهر تاریخی و مهم کشورمان تبریز، موجب خوشحالی همه مردم است.

روحانی افزود: همانطور که دولت تا به امروز در کنار تمام مسئولان استانی بود، تا پایان این دولت نیز در کنار شما خواهیم بود.

وی ادامه داد: موارد مورد نظر درمورد فاینانس خط دو قطار شهری تبریز را استاندار آذربایجان شرقی به دولت منعکس کند و حتماً کمک‌های لازم برای شهر بسیار مهم تبریز صورت خواهد گرفت.

رئیس جمهور افزود: امروز خوشحالم چهار ایستگاه مترو تبریز افتتاح می‌شود. اینکه در سه سال گذشته به اندازه ۱۰ سال پروژه مترو تبریز توسعه یافته است، به این معناست که همه مردم و مسئولان آذربایجان شرقی و تبریز تلاش می‌کنند.

وی گفت: از همه دست اندرکاران این اتفاقات مهم از جمله امام جمعه تبریز، نمایندگان مجلس، استاندار، شهرداری و اعضای شورای شهر تشکر می‌کنم.

گفتنی است صبح امروز طی مراسمی با حضور ویدیو کنفرانسی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان چهار ایستگاه خط یک متروی تبریز با هزینه‌کرد حدود ۷۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این چهار ایستگاه در رتبه اول پروژه‌های «عمرانی و حمل و نقل» شهرداری‌های کشور از نظر «اعتباری» قرار دارد که امروز در حضور ریٔیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

این ایستگاه‌ها شامل ایستگاه «سردار ملی» در خیابان امام خمینی (ره)، «امام حسین (ع)»، «شهید باکری» و «نور» است.

از این ایستگاه‌ها، یک ایستگاه از فاز دوم خط اول و سه ایستگاه هم از فاز سوم خط اول است و با بهره برداری از این ایستگاه‌ها تنها سه ایستگاه دیگر از مجموع ایستگاه‌های خط اول قطارشهری باقی می‌ماند که طبق اعلام مدیران شهرداری تبریز تلاش می‌شود آنها نیز نیمه اول سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد