hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سوگواره بضعه الرسول در قم آغاز به کار کرد

سوگواره بضعه الرسول در قم آغاز به کار کرد

دبیر اجرایی سوگواره بضعة الرسول گفت: این سوگواره با رویکرد خطبه فدکیه از امرروز در هفت محور آغاز و تا روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت و اسامی برندگان در روز میلاد ام ابیها (س) در سایت سوگواره اعلام خواهد شد.
به گزارش رویداد ایران_قم،حجت‌الاسلام سید ابوالحسن معنوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری سوگواره بضعة الرسول که در کتابخانه موسسه دارالزهرا برگزار شد، اظهار کرد: این سوگواره در زمینه خطبه حضرت زهرا(س) در قالب‌های مقاله‌نویسی، داستان‌نویسی، حفظ، عکاسی، مفهوم‌شناسی، خوشنویسی، پوستر، گرافیک و شعر سرایی به همت دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار می‌شود.
  وی با بیان اینکه پس از ارزیابی آثار به برگزیدگان این سوگواره جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود، تصریح کرد:این سوگواره از امروز آغاز شده و تا روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت و اسامی برندگان در روز میلاد ام ابیها (س) در سایت سوگواره اعلام خواهد شد.

  دبیر اجرایی سوگواره بضعة الرسول با بیان اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی www.soogvareh.ir برای شرکت و دریافت اطلاعات بیشتر علاقه‌مندان طراحی شده است، گفت: انعکاس معارف فاطمی در فدکیه و در قالب‌های بیان شده می‌تواند نقش به سزایی در پیشبرد آموزه‌های دینی و معنوی داشته باشد.
وی بیان کرد: سوگواره بضعه الرسول یک هدف بلند مدت است و منحصر به ایام کرونایی نیست و بصورت یک برنامه هدفمند در سالهای آینده نیز فعال خواهد بود.
 دبیر اجرایی سوگواره بضعه الرسول خاطر نشان کرد: این سوگواره در راستای توجهات آیت الله صافی گلپایگانی در کم رنگ شدن ایام عزاداری ایام فاطمیه بخاطر شیوع کرونا برنامه ریزی شده‌است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد