hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > خانه‌های دو میلیاردی پایتخت

خانه‌های دو میلیاردی پایتخت

بررسی‌ها نشان می‌دهد که املاک با قیمت کمتر از دو میلیارد تومان در مناطق مرکزی، شرقی و غربی یافت می‌شوند؛ هر چند در مناطق و محلات مختلف محدوده‌های قیمتی متغیر است.
روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: تحقیقات میدانی از وضعیت بازار مسکن برای متقاضیانی که سقف بودجه خرید آن‌ها دو میلیارد تومان است، نشان می‌دهد این املاک در مناطق مختلفی از پایتخت قابل جست‌و‌جو هستند.
به این ترتیب که متقاضیان این واحد‌ها در مناطق مرکزی، غربی و شرقی می‌توانند به جست‌وجوی ملک در این محدوده قیمتی و کمتر از آن بپردازند؛ هر چند قیمت ملک در برخی محلات قوی در مناطق مختلف بیش از این میزان است. فایل‌های مورد بررسی برخی از ملک‌های پیشنهادی حاکی از آن است که به طور کلی املاک با قیمت‌های دو میلیارد تومان و کمتر از آن در مناطق شرقی بیشتر به چشم می‌خورد. ضمن اینکه نرخ‌های پیشنهادی در محدوده یک میلیارد تومان نیز در محلاتی از مناطق مرکزی، شرقی و غربی یافت می‌شود.
در عین حال حتی از سوی برخی فروشندگان واحد‌های کوچک متراژ یا واحد‌های مسکونی میانسال نرخ‌های کمتر از یک میلیارد تومان هم پیشنهاد شده است. بر این اساس در بین فایل‌های فروش مناطق شرقی قیمت‌هایی در محدوده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد تومان (به نسبت موقعیت جغرافیایی آنها) دیده می‌شود.
در مناطق غربی نیز قیمت‌هایی در محدوده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز توسط برخی فروشندگان پیشنهاد شده است. در مناطق مرکزی هم قیمت‌هایی در محدوده ۷۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان نیز به بنگاه‌های معاملات ملکی معرفی شده است.
خانه‌های دو میلیاردی در پایتخت
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد