hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سعیدی: با وضع قوانین از کجا آورده‌اید باید مانع ریخت و پاش مسئولان شد

سعیدی: با وضع قوانین از کجا آورده‌اید باید مانع ریخت و پاش مسئولان شد

نماینده مردم چابهار در مجلس در تذکری شفاهی، گفت: با وضع قوانین از کجا آورده‌اید باید مانع ریخت و پاش مسئولان شد.
معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 25 آذر) قوه مقننه در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: بیمارستان 540 چابهار – کنارک و بیمارستان‌های محلی حوزه انتخابیه را تعیین تکلیف کنید؛ مردم صبر ایوب دارند، اما عمر نوح ندارند.
وی در ادامه تذکر خود خطاب به آقای حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به موضوع خرید خدمت معلمان شد و خطاب به وزیر جهادکشاورزی تذکر داد که 95درصد اراضی جنوب استان شامل مزارع دشتیاری و سایر مزارع حوزه انتخابیه ملی شدند، عنایت لازم را داشته باشید.
نماینده چابهار در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی فریاد تشنگی کودکان جنوب استان سیستان و بلوچستان را بشنوید؛ از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق بودجه می‌خواهم تا محرومیت و مظلومیت تاریخی سیستان و بلوچستان را در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1400 فراموش نکنند.
سعیدی در بخش پایانی تذکر خود با بیان اینکه باید با وضع قوانین "از کجا آورده‌اید؟"، مانع ریخت و پاش مسئولان شد، همچنین خطاب به مسئولان اجرایی تأکید کرد: توئیتر را باید برای مردم رفع فیلتر کنید یا خودتان هم از آن استفاده نکنید، رطب خورده، منع رطب کی کند؟!
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد