hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ماجرای کلیپ 3 دقیقه‌ای زندگی امام علی(ع)

ماجرای کلیپ 3 دقیقه‌ای زندگی امام علی(ع)

دیروز ویدئوی سه دقیقه‌ای به زبان عربی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که لحظاتی از زندگی امیرالمؤمنین(ع) را به تصویر کشیده بود. این ویدئو به دلیل آن که تقریباً تمام وقایع مهم زندگی ایشان را روایت کرده بود، مورد توجه قرار گرفت و حسابی پربازدید شد.
ماجرای ویدئو را پیگیری کردیم و به فیلمی سینمایی با عنوان «داستان آسمانی» و با نام انگلیسی  The Tale of the Heaven رسیدیم که یک کارگردان کویتی به نام عباس الیوسفی ساخته و این روزها در مراحل پس از تولید قرار دارد. کارگردان وعده داده که فیلم سال آینده میلادی روی پرده سینماها برود؛ اگرچه تاریخ دقیقی برای اکران آن مشخص نشده است. کارگردان اثر پیشتر نیز فیلم‌های کوتاه و مستند مذهبی ساخته  است.
نکته جالب حضور پررنگ عوامل ایرانی، هم در پشت‌صحنه و هم جلوی دوربین این اثر است. برخی از عوامل حاضر در گروه چهره‌پردازی، جلوه‌های ویژه، کارگردانی و... ایرانی هستند. چهره‌هایی که بیشتر از عوامل درجه دو سینما و تلویزیون ایران محسوب می‌شوند. در جمع عوامل ایرانی، یکی دو بازیگر آگهی‌های بازرگانی تلویزیون و حتی مدل نیز یافت می‌شوند که ایفای نقش برخی شخصیت‌های «داستان آسمانی» را برعهده دارند.
اگرچه سرمایه‌گذار اثر مشخص نیست، اما برخی عوامل ادعا کرده‌اند که فیلم محصول مشترک ایران و کویت است؛ نکته‌ای که با توجه به فیلم برداری بخش‌هایی از فیلم در شهرک سینمایی پیامبر اعظم(ص) منطقی به نظر می‌رسد. تیزر سه‌دقیقه‌ای این فیلم را می‌توانید با اسکن کردن بارکد روبه‌رو تماشا کنید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد