hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ‍ زن جوان در دالاهو زیر مشت های همسر خود جان باخت

‍ زن جوان در دالاهو زیر مشت های همسر خود جان باخت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از جان باختن زن جوان 26 ساله ای در دالاهو و زیر مشت های همسر خشمگینش خبر داد و گفت: فرد قاتل نیز بلافاصله دستگیر شد.
محمدرضا آمویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع خانوادگی منجر به قتل در بخش گهواره شهرستان دالاهو، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از حضور در محل جنایت، به بررسی موضوع پرداخته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد جوان ۳۰ ساله‌ای با همسر ۲۶ ساله‌اش به خاطر اختلافات خانوادگی درگیر و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات کاراگاهان نشان می‌داد فرد قاتل، با مشت ضربات محکمی بر سر همسر خود فرود آورده که همین موضوع باعث تشنج زن جوان شده و انتقال وی به مراکز درمانی نیز بی فایده بوده و در نهایت جان خود را از دست داده است.
آمویی با اشاره به دستگیری همسر این زن به جرم قتل، از بازسازی صحنه جنایت و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.
وی در پایان و با تاکید بر اینکه خشونت و درگیری راه حل مناسبی برای حل مشکلات و اختلافات خانوادگی نیست، گفت: مراکز مشاوره پلیس در کلانتری‌ها و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با دارا بودن مشاورانی توانمند به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم شهروندان هستند.‌
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد