hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > همدان| مستندات مدیریت شهری به‌صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد

همدان| مستندات مدیریت شهری به‌صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه باید مستندات مدیریت شهری به‌صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد، گفت: به دنبال این هستیم تا شاهد تحول اساسی در شفاف‌سازی عملکرد مدیریت شهری داشته باشیم که این امر با هوشمند شدن سیستم، امکان‌پذیر است. کامران گردان گفت: در حال حاضر مشکلات فراوانی گریبانگیر شهرداری همدان است که اگر تمامی امور مدیریت شهری از شیوه سلیقه‌ای دور و به فناوری روز نزدیک شود، شرایط به نفع این مجموعه، تغییر می‌کند.


او با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی کامل امور در شورای شهر همدان از اولویت‌های پارلمان محلی شهر است، افزود: علنی شدن مصوبات در سایت و روزنامه‌ها و لیست حقوق اعضای شورا یکی از اقدامات شورای پنجم خواهد بود تا شایعات کمتر شود.

گردان با بیان اینکه شفاف‌سازی، الکترونیکی کردن امور شهری و رسیدن به شهر الکترونیک از ضروریات است، گفت: بر همین اساس با قدرت بیشتری پیش می‌رویم تا حداقل 80 درصد این امور را به‌منظور جلوگیری از رانت و فساد پیش ببریم. او با اشاره به برنامه‌های سازمان فناوری اطلاعات شهرداری، بیان کرد: با توجه به نیازهای شهر و مدیریت شهری باید طرح‌ها و برنامه‌های مناسب این مجموعه اولویت‌بندی و عملیاتی شوند؛ البته تمام این مباحث را باید در بودجه‌ریزی دفاع شوند که به‌طورقطع حمایت می‌کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد