hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین شهرستان قرمز استان اصفهان نارنجی شد/تداوم تعطیلی مشاغل سوم و چهارم در نطنز

آخرین شهرستان قرمز استان اصفهان نارنجی شد/تداوم تعطیلی مشاغل سوم و چهارم در نطنز

فرماندار نطنز ضمن اشاره به تغییر وضعیت این شهرستان از قرمز به نارنجی کرونایی گفت: تداوم تعطیلی مشاغل سوم و چهارم در نطنز همچنان برقرار است.

رمضانعلی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز ، با اعلام خبر نارنجی شدن وضعیت شهرستان و کاهش مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و ‌مراکز درمانی و بستری بیماران کرونا در شهرستان نطنز اظهار داشت: از امروز در سطح شهرستان نطنز و‌ بادرود تمامی واحدهای مشاغل گروه یک و دو با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی فعال است و تیم‌های نظارتی ستاد کرونا نیز با تمام توان بر فعالیت این واحدها نظارت می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان نطنزی افزود: انتظار می‌رود شهروندان برای تداوم این روند همراهی و همکاری خوبی در پرهیز از دورهمی‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

فرماندار شهرستان نطنز از همکاری مردم، اصناف و تلاش شبانه‌روزی مسئولان شهرستان نطنز در تبدیل وضعیت این شهرستان از وضعیت قرمز به نارنجی، قدردانی کرد و تأکید کرد: با وضعیت نارنجی همچنان برگزاری مراسم عروسی و عزاداری ممنوع است و بایستی مردم از تجمعات و دورهمی‌ها خودداری کنند.

 رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان نطنز در ادامه با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم در شب یلدا دورهمی‌های خانوادگی را کم کنند، تصریح کرد: در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها، دوباره با مشکل جدی مواجه می‌شویم.

فردوسی ضمن تأکید بر عدم برپایی هرگونه تجمع تحت هر عنوان تصریح کرد: اجتماعات، محل مناسبی برای رشد و انتقال ویروس کرونا است و برای جلوگیری از شیوع و گسترش این ویروس باید از برگزاری هرگونه مراسم شادی عزا و اجتماعات دیگر پرهیز کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد