hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۲۴ شهرستان ‌زرد و ۳ شهر اهواز، آبادان و بهبهان نارنجی شدند

۲۴ شهرستان ‌زرد و ۳ شهر اهواز، آبادان و بهبهان نارنجی شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به سیر نزولی کرونا در استان گفت: ۲۴ شهرستان استان وضعیت زرد دارند و تدام این روند کاهشی به همکاری مردم بستگی دارد.
فرهاد ابول نژادیان ، اظهار داشت: با مدیریت خوب و همکاری همه سازمان‌ها و نهادها، امروز مزد زحمات خود را گرفته‌ایم و 24 شهرستان استان زرد و 3 شهر اهواز، آبادان وبهبهان وضعیت نارنجی دارند.
وی افزود: امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا، خوزستان از نظر بروز بیماری و همچنین مرگ و میر در کشور، در میان آخرین استان‌های کشور، سومین استان از آخر اعلام شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درباره جزئیات این آمار اظهار داشت: در زمینه بروز و آمار مرگ و میر نیز دو استانی که میزان کمتری از موارد داشتند، استان‌های کوچکی بودند.
ابول‌نژادیان گفت: تکثر قومیتی در خوزستان بسیار زیاد است و گسترش بافت فرهنگی این استان خاص است. اهواز پهناورترین شهر از نظر وسعت پهنای جغرافیایی و دومین شهر حاشیه‌نشین کشور است بنابراین مدیریت شرایط در این استان، سختی‌ها و برنامه‌ریزی‌های خاص خود را دارد.
وی تصریح کرد: اکنون وضعیت خوزستان پایدار و با ثبات است اما نسبت به سیر نزولی هشدار می‌دهم که نباید این موضوع ما را غافل کند؛ باید تلاش ما در حفظ و حتی بهبود شرایط باشد تا غافلگیر نشویم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد