hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های کرونا تا یکشنبه هفته آینده تداوم دارد

محدودیت‌های کرونا تا یکشنبه هفته آینده تداوم دارد

 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌ و بلوچستان گفت: محدودیت‌های کرونا در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده براساس همان وضعیتی که شهرهای استان دارند، اعمال و تداوم خواهد داشت.
عباسعلی ارجمندی اظهار داشت: وضعیت هشدار شهرهای سیستان و بلوچستان به صورت هفتگی از دوشنبه هر هفته تا دوشنبه هفته بعد آن مشخص می‌شود.
وی افزود: محدودیت‌های کرونا در سیستان و بلوچستان تداوم داشته و در حوزه شهرستان‌های با وضعیت زرد مانند وضعیت نارنجی مراکز آموزشی، فرهنگی و اجتماعی تعطیل کامل است.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان بیان کرد: وضعیت شهرهای این استان همچنان شکننده بوده و به گونه‌ای نیست که از ویروس کرونا گذر کامل اتفاق افتاده باشد.
وی تصریح کرد: مردم همچنان بحث فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان را حتماً در دستور کار داشته باشند.
ارجمندی تصریح کرد: در بخش محدودیت‌های تردد درون شهری از ۲۱ تا چهار صبح برای شهرهای نارنجی همچنان وجود داشته و برای تردد بین‌شهری نیز محدودیت و الزامات در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: اگر در میان مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی عادی‌انگاری و سهل‌انگاری اتفاق بیافتد این یک مشکل سخت و جبران‌ناپذیر خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد