hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > فروشگاه اینترنتی اکتیو مارکت ۲۴ سمنان حامی فروش محصولات مددجویان

فروشگاه اینترنتی اکتیو مارکت ۲۴ سمنان حامی فروش محصولات مددجویان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: فروشگاه اینترنتی اکتیو مارکت ۲۴ سمنان که با حمایت کمیته امداد استان سمنان راه اندازی شده است، اکنون در شرایط کرونایی حامی فروش محصولات تولیدی مددجویان است.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خود کفایی کمیته  امداد استان سمنان گفت: فروشگاه اینترنتی اکتیو مارکت ۲۴ سمنان در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی و خرید تلفنی برای تمامی شهروندان  استان سمنان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و در نهایت کاهش ترافیک در سال  با حمایت کمیته امداد استان سمنان ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد.
وی پرداخت در محل، امکان خرید از اپلیکیشین، گارانتی، تعویض و مرجوعی را از مزایای خرید در این فروشگاه اینترنتی دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه فروشگاه اینترنتی اکتیومارکت ۲۴، به منظور رشد کسب و کار با الویت حمایت از تولیدکنندگان داخلی کشور، ارتقاء تجارت الکترونیک بر بستر اینترنت و تسهیل خرید مشتریان از منزل و محل کار طراحی و راه اندازی شده است.
علیرضا خدابنده خاطرنشان کرد:  فروشگاه اینترنتی اکتیو مارکت ۲۴ سمنان که با حمایت کمیته امداد استان سمنان راه اندازی شده است، اکنون در شرایط کرونایی حامی فروش محصولات تولیدی مددجویان است.
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: مددجویان و سایر تولید کنندگان می توانند برای فروش محصولات به نشانی http://behkarid.com و یا با دریافت اپلیکیشن https://cafebazaar.ir/app/com.activemarket۲۴.app  از این فروشگاه اینترنتی خدمات دریافت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد