hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رفع مشکل فاضلاب اهواز به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رفع مشکل فاضلاب اهواز به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

شریعتی گفت: ۱۴۰ میلیون یورو اعتبار، نیمی از نیاز مالی فاضلاب اهواز را تامین می‌کند و رفع کامل مشکل نیازمند ۴ هزار میلیارد تومان است.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: مشکل فاضلاب و شبکه دفع آب‌های سطحی اهواز جدی است و در صورتیکه ۱۴۰ میلیون یورو تامین شود، فقط ۵۰ درصد نیاز مالی فاضلاب این کلانشهر رفع خواهد شد.
او با تاکید بر رفع مشکل دفع آب‌های سطحی همزمان با معضل سیستم فاضلاب افزود: با اقناع سازی مقام معظم رهبری، مسئولان کشوری، هیات دولت و مجلس شورای اسلامی توانستیم بودجه‌ای برای رفع مشکلات مربوط به سیستم شبکه فاضلاب مصوب و دریافت کنیم.
شریعتی بیان داشت: برای رفع مشکلات آبگرفتگی و دفع آب‌های سطحی نیز به اعتبارات مطلوبی نیاز دارد، البته حتی اگر این هزینه‌ها برای فاضلاب صرف شود، به دلیل نصب کلکتور‌ها و سرعت بخشی به خروجی آبها، تغییرات چشمگیری در دفع آب‌های سطحی ایجاد می‌شود و معضلات کنونی تا حدودی رفع می‌شوند.
استاندار خوزستان با تاکید بر ایجاد شبکه دفع آب‌های سطحی به صورت مجزا تصریح کرد: دولت باید نگاه ویژه‌ای در زمینه تامین اعتبارات برای رفع مشکلات به منظور جلوگیری از وقوع اتفاقات و خسارت‌های ناشی از آبگرفتگی منازل و معابر داشته باشد و تا به سرعت نسبت به احداث شبکه فاضلاب اقدام شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد