hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بیماری ناشناخته در هند صدها نفر را به بیمارستان فرستاد

بیماری ناشناخته در هند صدها نفر را به بیمارستان فرستاد

دست‌کم یک نفر در اثر بیماری ناشناخته در ایالت آندرا پرادش در جنوب هند درگذشت و 227 نفر در بیمارستان بستری هستند.
پزشکان گفتند که این بیماران طیف گسترده‌ای از علائم از حالت تهوع تا ایجاد لک و بیهوشی را در خود داشتند.
مقامات در حال بررسی علت بیماری هستند که در آخر هفته آخر شهر الورو را فراگرفت. این در حالی است که هند در دومین اوج ویروس کرونا در جهان با یک بیماری همه‌گیر مبارزه می‌کند.
آندرا پرادش یکی از ایالت‌های درگیر با کرونا با بیش از 800000 نفر مبتلا بوده است و عنوان سومین کشور درگیر را به خود اختصاص داده است.
اما به نظر نمی‌رسد Covid-19 دلیل بستری شدن در بیمارستان در آخر هفته باشد. وزیر بهداشت ایالت، آلا کالی کریشنا سرینیواس، گفت که آزمایش همه بیماران از نظر ویروس کرونا منفی بوده است.
یک افسر پزشکی در بیمارستان دولتی الورو به روزنامه ایندیان اکسپرس گفت: "افرادی که بیمار شدند، به‌ویژه کودکان، پس از شکایت از سوزش چشم ناگهان شروع به استفراغ کردند. برخی از آن‌ها غش کردند یا دچار حملات تشنج شدند."

مقامات گفتند که هفتاد نفر مرخص شده‌اند، درحالی‌که 157 نفر دیگر هنوز تحت درمان هستند.
جاگنموهان ردی، وزیر ارشد ایالت، گفت که تیم‌های پزشکی ویژه برای بررسی علت بیماری به الورو اعزام می‌شوند. همچنین انتظار می‌رود آقای ردی برای دیدار با بیماران و خانواده‌های آن‌ها از این شهر دیدن کند.
آقای سرینیواس گفت که نمونه خون بیماران این بیماری ناشناخته هند هیچ نشانه‌ای از عفونت ویروسی را نشان نمی‌دهد.
وی گفت: "ما آلودگی آب یا آلودگی هوا را دلیل این امر قرار ندادیم كه مقامات از مناطق مریض مردم بازدید كردند." "این یک بیماری مرموز است و فقط تجزیه‌وتحلیل آزمایشگاهی نشان می‌دهد که چیست."
بااین‌حال، حزب مخالف تلوگو دزام خواستار تحقیق در مورد این حادثه شده و اصرار دارد كه آلودگی علت بیماری مرموز بوده است.بیماری ناشناخته در هندمنبع: BBC
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد