hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بیماری ناشناخته بیش از 300 نفر را در هند بستری کرد

بیماری ناشناخته بیش از 300 نفر را در هند بستری کرد

به گفته مقامات محلی، یک بیماری ناشناخته بیش از 300 نفر را در جنوب شرقی هند بستری کرده و سبب نفر فوت یک نفر شده است.

به گزارش سی‌ان‌ان دولا جوشی روی، افسر نظارت منطقه‌ای در منطقه گوداواری غرب الورو، گفت: بیماران در شهر الورو، در ایالت آندرا پرادش، طی یک آخر هفته، طیف وسیعی از علائم از جمله تشنج، ازدست‌دادن هوشیاری و برخی از حالت تهوع را گزارش کردند.
بیماری ناشناخته در هنداین در حالی است که هند با دومین بالاترین تعداد مبتلا در جهان به مبارزه با بیماری کرونا covid-19 ادامه می‌دهد. آندرا پرادش یکی از ایالت‌های آسیب‌دیده است که در حال حاضر بیش از 800000 مورد تایید شده دارد. اما کرونا دلیل بستری شدن گسترده در بیمارستان در آخر هفته نبود.
روی با بیان اینکه "آزمایش همه بیماران این بیماری ناشناخته هند از نظر کرونا منفی بوده است" ، افزود: در حال حاضر حدود 180 بیمار مرخص شده‌اند، درحالی‌که بقیه "پایدار" هستند. وی گفت: بیماری که فوت کرده بود علائم مشابه با دیگران را گزارش کرده بود، اما پس از آن ایست قلبی کشنده اما غیرمرتبط داشت.
در یادداشتی که توسط وزارت بهداشت آندرا پرادش منتشر شد، گفته شده است که آزمایش‌های اولیه خون هیچ مدرکی در مورد عفونت ویروسی مانند دنگ یا چیکونگونیا که هر دو در اثر گزش پشه ایجاد شده‌اند، پیدا نکرده است.

بیماری ناشناخته در آندرا پرداش هند

مقامات در حال آزمایش نمونه‌های آب در Eluru برای آلودگی هستند، پس از اینکه همه بیماران اعلام کردند آب خود را از یک منبع مشترک دریافت می‌کنند. نمونه‌ها از 57 هزار و 863 خانوار جمع‌آوری‌شده و به آزمایشگاه پزشکی قانونی ارسال شده است.
روی گفت: "علت آن هنوز ناشناخته است، اما هنوز همه آزمایش‌های از جمله آزمایش غذا و شیر را انجام می‌دهیم."
متخصصان موسسه علوم پزشکی All India و یک متخصص مغز و اعصاب خارج از ایالت نیز برای انجام آزمایش‌های بیشتر درباره مسمومیت عصبی به الورو آمده‌اند و منتظر نتیجه هستند.
وزیر ارشد آندرا پرادش، ی. جاگانموهان ردی، روز دوشنبه از بیماران عیادت کرد.
منبع:CNN
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد