hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قیمت آجیل گران نشده است

قیمت آجیل گران نشده است

سخنگوی اتحادیه صنف آجیل و خشکبار فروشان اصفهان گفت: قیمت آجیل و خشکبار در بازار اصفهان افزایش پیدا نکرده است.

علی نوری ، در تشریح وضعیت بازار آجیل و خشکبار اصفهان در آستانه شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید این اجناس، اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم آجیل و خشکبار بر خلاف شایعات در روزهای اخیر افزایش پیدا نکرده و این اجناس با قیمت قبلی در بازار موجود است.

وی افزود: در روند معاملات روزهای اخیر بازار صنف فروشندگان آجیل و خشکبار در اصفهان افزایش قیمتی در هیچکدام از اقلامی که تشکیل دهنده آجیل هستند نداشته‌ایم.

سخنگوی اتحادیه صنف آجیل و خشکبار فروشان اصفهان با بیان اینکه این اتحادیه دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا را به صورت کامل اجرا کرده است، تصریح کرد: واحدهای صنفی اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان اصفهان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تعطیل است و فعالیتی در بازار انجام نمی‌شود.

نوری اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مغازه‌های مربوط به این اتحادیه و بازار نمی‌توان وضعیت بازار آجیل و خشکبار در هفته‌های آتی را پیش‌بینی کرد.

وی ادامه داد: بی‌شک تعطیلی واحدهای صنفی اتحادیه آجیل و خشکبارفروشان در آستانه شب یلدا تأثیر قابل توجهی بر نظام عرضه و تقاضای آجیل در بازار شب یلدا خواهد داشت.

سخنگوی اتحادیه صنف آجیل و خشکبار فروشان اصفهان با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید آجیل در آستانه شب یلدا، خاطرنشان کرد: در صورتی که دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در بازه زمانی دیگری ابلاغ شده بود، تأثیر قابل توجهی بر درآمد واحدهای صنفی این اتحادیه نداشت اما تعطیلی مغازه‌ها در آستانه شب یلدا آسیب اقتصادی جدی را به فعالان این صنف وارد کرد.

نوری افزود: بسیاری از فعالان صنف فروشندگان آجیل و خشکبار پیش‌تر برای تأمین نیاز مشتریان خود در شب یلدا، اجناس مورد نظر را تهیه کرده بودند و تعطیلی مغازه‌ها موجب شده مشتری برای اجناس از پیش خریداری شده نباشد.

وی یادآور شد: متأسفانه تعطیلی مغازه‌ها باعث شده همکاران بنده در صنف فروشندگان آجیل و خشکبار اصفهان قادر به برنامه‌ریزی برای فروش اجناس در بازار شب یلدا نباشند و دولت و اتاق اصناف تاکنون تدبیری برای جبران آسیب‌های اقتصادی ناشی از این تعطیلی در نظر نگرفته‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد