hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعلا خبری از افزایش کرایه تاکسی در کرمان نیست

فعلا خبری از افزایش کرایه تاکسی در کرمان نیست

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی رانندگان ابلاغ نرخ جدید برای دوران کرونا بود که البته تاکنون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان مجوزی برای افزایش نرخ کرایه بیش از ۳۰ درصد، صادر نکرده است.
"هادی خدادادی" صبح امروز ۱۱ آذرماه در جمع خبرنگاران درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی های درون شهری گفت: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، یک مسافر از مسافران تاکسی های درون شهری حذف شدند و تمام تلاش سیستم حمل و نقل مسافری شهری این است که پروتکل‌های بهداشتی در تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری رعایت شود.
وی با بیان اینکه روزانه صبح و عصر تمامی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس درون شهری کرمان ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: بازرسان این سازمان روزانه در نقاط مختلف شهر که تاکسی ها تردد دارند، تاکسی‌ها را رصد می‌کنند تا تخلفی در زمینه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت نگیرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان درباره برخی گزارشات مبنی بر افزایش قیمت کرایه تاکسی ها بیان کرد: در ابتدای سال افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری ۳۰ درصد بود اما باتوجه به اینکه یک مسافر به دلیل شیوع کرونا حذف و مخارج رانندگان افزایش یافت، موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی ها از دغدغه رانندگان شد.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی رانندگان ابلاغ نرخ جدید برای دوران کرونا بود که البته تاکنون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان مجوزی برای افزایش نرخ کرایه بیش از ۳۰ درصد، صادر نکرده است.
خدادادی ادامه داد: باتوجه به اینکه ما نیز به مشکلات اقتصادی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی واقف بودیم لذا لایحه‌ای مبنی بر افزایش ۱۵ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری از سمت شهرداری به شورای شهر ارایه دادیم و در شورا نیز مصوب شد اما منتظر تایید یا رد این مصوبه از سوی فرمانداری برای ابلاغ هستیم و در مجموع تاکنون هیچ مصوبه‌ای برای افزایش قیمت کرایه های تاکسی در شهر کرمان نداشته‌ایم و هیچ مجوزی برای این مهم ندادیم و با راننده‌های تاکسی که تخلف کنند برخورد خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان با تاکید برآنکه حتما باید یک مسافر از تعداد سرنشین های تاکسی های درون شهری حذف شود، تصریح کرد: ایستگاه‌های تاکسی مرتب ضدعفونی می شوند و روزانه بازرسان استانداری این ایستگاه ها را نظارت می‌کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد