hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > دختر 17 ساله سلماسی خود را حلق آویز کرد / "روژین" شناسنامه نداشت

دختر 17 ساله سلماسی خود را حلق آویز کرد / "روژین" شناسنامه نداشت

دختر 17 ساله سلماسی به نام روژین در انبار کاه خود را حلق آویز کرد و جان سپرد.
عموی روژین در مورد این حادثه گفت: روژین شناسنامه نداشت. همین باعث شده بود که نتواند درس بخواند و به خاطر این موضوع خیلی ناراحت بود. چند بار برای گرفتن شناسنامه روژین اقدام کرده‌بودیم اما باید آزمایش دی. ان. ای می اد و هزینه آن هشت میلیون تومان بود که ما توان پرداخت آن را نداشتیم.
وی ادامه داد: پدر و مادر روژین با هم سازش نداشتند. زمانی که روژین به دنیا آمد آنها با هم اختلاف داشتند و همین باعث شد برای گرفتن شناسنامه اقدام نکنند.چند سال بعد هم طلاق گرفتند و مادرش مجددا ازدواج کرد و برای زندگی به ترکیه رفت.
عموی روژین در مورد علت خودکشی او می گوید: روژین و پدرش زندگی سختی داشتند. برادرم اعتیاد دارد و اغلب بیکار است.گاهی اگر کاری پیدا کند،کارگری می‌کند. روژین در یک کارگاه قالیبافی کار می کرد. برادرم و دخترش خانه نداشتند و ما یک اتاق خانه خودمان را به آنها داده بودیم. همین‌ها باعث شد که روژین احساس افسردگی کند و دست به خودکشی بزند اما حرف‌های مردم در مورد اختلاف روژین با برادرم صحت ندارد. روژین از برادرم پول خواسته بود و پدرش به او گفته بود باید صبر کند تا کار کند و برای او پول تهیه کند.
عموی روژین در مورد روز حادثه می گوید: ما در خانه مان انبار کاه داریم که محل نگهداری علوفه دام است و در نزدیکی طویله واقع شده است. وقتی همه جا را سر زدیم و خبری از روژین نبود، به انبار کاه سرک کشیدم و دختر برادرم را دیدم که در آنجا خودش را حلق آویز کرده بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد