hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۶۱۸ نفر رسید

شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۶۱۸ نفر رسید

کرونا در چهارمحال و بختیاری جان ۴۹ بیمار بستری در بخش‌های ویژه مراکز درمانی را تهدید می‌کند.
 مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون ۴۹ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۷ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۵۲ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
شیرانی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۱۵ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.
او ادامه داد: هم اکنون ۲۹۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۵۵ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
شیرانی با ابراز تاسف از اینکه طی شبانه روز گذشته هفت مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را ۶۱۸ نفر اعلام کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد