hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان کرمان نتیجه داد/ کاهش آمار بستری و فوتی‌ها

اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان کرمان نتیجه داد/ کاهش آمار بستری و فوتی‌ها

معاون استاندار کرمان گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان کرمان نتیجه داده و به کاهش آمار بستری و فوتی‌ها در استان انجامیده است.

محمدصادق بصیری ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور استاندار کرمان و  رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد اظهار داشت: امروز ستاد ملی کرونا با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور ارائه شد گفت: ظرفیت کشور از هر جهت آماده و تلاش در راستای کاهش بیماری با اعمال محدودیت‌ها در حال انجام است.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه قرنطینه افراد مسن مورد تأکید است و باید سبک تازه‌ای از زندگی در شرایط بیماری را تجربه کنیم ادامه داد: محدودیت‌های ترافیکی در استان کرمان نتیجه داده و باعث شده سیر نزولی بیماری در استان را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه آمار استان کرمان در تعداد بستری‌ها و مرگ و میرهای کرونایی در حال کاهش است و تا نتیجه نهایی این محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت افزود: مردم در ترددهای شبانه به‌خوبی رعایت کردند که جای تقدیر دارد و نتیجه آن شامل حال همه آحاد جامعه می‌شود.

بصیری با اشاره به اینکه ادارات در استان کرمان تعطیل نیستند اما باید با حداقل نیروها فعالیت کنند گفت: در جلسه ستاد ملی کرونا مصوب شد که افراد برای مراجعه به ادارات باید کارت ملی داشته و چنانچه بیمار کرونایی باشند به آنها ارایه خدمت نمی‌شود اما هنوز این مصوبه ابلاغ نشده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد