hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ‌قیمت هر کیلوگرم شیر به ۵,۳۰۰ تومان رسید

‌قیمت هر کیلوگرم شیر به ۵,۳۰۰ تومان رسید

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لبنیات اصفهان گفت: واحدهای صنفی موظف به فروش هر کیلوگرم شیر با قیمت پنج هزار و ۳۰۰ تومان در روند خرید و فروش بازار هستند.

محمدرضا امین‌الرعایائی ، اظهار کرد: مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت هر کیلوگرم شیر درب دامداری را چهار هزار و ۵۰۰ تومان تعیین کرده و واحدهای صنفی این اتحادیه از زمان ابلاغ این مصوبه شیر را با قیمت جدید مصوب تهیه می‌کنند.

وی افزود: هزینه حمل و نقل و ارزش افزوده واحدهای صنفی نیز در مغازه به این قیمت مصوب اضافه می‌شود و نرخ تمام شده هر کیلوگرم شیر برای مصرف‌کننده بدین شکل تعیین می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لبنیات اصفهان تصریح کرد: واحدهای صنفی موظف به فروش هر کیلوگرم شیر با قیمت پنج هزار و ۳۰۰ تومان در روند خرید و فروش بازار هستند.

امین‌الرعایائی اضافه کرد: افزایش قیمت دیگر لبنیات مورد نیاز مردم همچون ماست، پنیر و … که محصولاتی شیر پایه هستند نیز با افزایش نرخ مصوب هر کیلوگرم شیر محتمل است.

وی ادامه داد: بازرسی از واحدهای صنفی فعال این اتحادیه به جهت پایش و نظارت بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت مستمر ادامه دارد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لبنیات اصفهان خاطرنشان کرد: همه واحدهای صنفی این اتحادیه را موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا در اصفهان کرده‌ایم و خوشبختانه این موارد به صورت مناسبی از سوی واحدهای صنفی رعایت می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد