hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جلسه كمیته بحران و اطلاعیه تعطیلی و عدم حضور كاركنان در شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران

جلسه كمیته بحران و اطلاعیه تعطیلی و عدم حضور كاركنان در شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در خصوص تعطیلی هفته آینده به مدیران و روسای ادارات ستادی تفویض اختیار نمود .
 مهندس صیدالی در خصوص ابلاغیه وزرات نفت اظهار نمود : با نگاه به شرایط بیماری کووید ۱۹ و سیاست‌های مقامات ارشد کشور در ارتباط با تعطیلی هفته آینده ، مدیران و روسا به نحوی برنامه ریزی نمایند که با توجه به عملیاتی بودن این شرکت از حداقل نیروها استفاده شود و با نظارت و مدیریت برای کاهش بیماری تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: با توجه به بارندگی های اخیر و پیش رو تمامی همکاران باید در حالت آماده به کار باشند تا در شرایط اضطراری با کمک حداکثری و پشتیبانی بتوانند بحران های احتمالی را مدیریت کنند.
صیدالی در ادامه از تلاش تمامی همکاران که در شرایط حاد ناشی از بیماری کرونا وتحریم های ظالمانه دشمن در سنگر اقتصاد بدون وقفه انجام وظیفه می نمایند تشکر و قدردانی کرد.
وی در پایان بیان نمود: انتظار می رود که تمام نیروهای پرتلاش در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با یک برنامه ریزی دقیق و منظم با تدبیر، اندیشه و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در راستای تولید پایدار بیش از پیش تلاش کنند ، تا همچنان چرخه اقتصاد بدون توقف با اهداف تولید همواره باسرعت در حرکت باشد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد