hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری

آغاز بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری

 بارش باران در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و هم اکنون تردد در برخی محورهای ارتباطی کند شده است.
 بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری از بامداد امروز شنبه آغاز شده است و هم اکنون تردد خودروها را در محورهای ارتباطی این استان با مشکل مواجه کرده است.
شدت بارش باران در شهرستان کوهرنگ بیش از سایر مناطق استان است به طوری که تاکنون بارش ۵۵ میلی متر باران در این منطقه گزارش شده است. برخی کوه‌ها و قله‌ها در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری در پی بارش برف سفید پوش شدند.
سرپرست هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز بارش برف و باران در این استان، اظهار داشت: بارش‌ها تا اواخر روز یک شنبه هفته جاری در این استان ادامه دارند.
مهران چراغپور با اشاره به با ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، گفت: بارش باران، در ارتفاعات و نواحی سردسیر بارش برف و کولاک برف، رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.
سرپرست هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: دامنه فعالیت این سامانه غالب مناطق استان به ویژه نیمه غربی و جنوب استان از جمله کوهرنگ، لردگان، اردل، خانمیرزا، فارسان و کیار است.
وی افزود: شدت بارش‌ها برای روز شنبه و یک شنبه پیش بینی می‌شود وبا خروج سامانه بارشی از روز دو شنبه کاهش دمای هوا و برای روز سه شنبه در برخی نقاط احتمال مه صبحگاهی انتظار می‌رود.
وی افزود: در حال حاضر بیشترین بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کوهرنگ با ۵۵ میلی متر بارش گزارش شده است.
سرپرست هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میزان بارندگی در شهرکرد ۴.۴ میلی متر گزارش شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد