hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مازندران| اولین خط پروازی بومی استان راه‌اندازی شد

مازندران| اولین خط پروازی بومی استان راه‌اندازی شد

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از آغاز فعالیت یک شرکت هواپیمایی جدید در استان خبر داد و گفت که با ورود این شرکت، اولین خط پروازی بومی استان از سه‌شنبه راه‌اندازی شده است.


 سعدالله وطن‌خواه افزود: تاکنون به‌طور تقریبی 8 تا 9 شرکت هواپیمایی عملیات جابه‌جایی مسافران مازندران را به اقصی نقاط کشور انجام می‌دادند ولی مبدأ پروازی تمامی آن‌ها خارج از استان بوده و فرودگاه‌های استان تابع برنامه فرودگاه مبدأ بودند. او گفت: شرکت هواپیمایی جدید این ویژگی را دارد که پایگاه و آشیانه آن در مازندران است و برنامه‌ریزی برای پروازهایش در استان چیده می‌شود و به همین دلیل می‌توان با دست بازتری در برنامه‌ریزی‌ها عمل کرد.

وطن‌خواه پیش‌بینی کرد با ورود شرکت جدید هواپیمایی در عرصه هوانوردی مازندران استقبال بیشتری از سوی مردم استان برای استفاده از هواپیما برای جابه‌جایی صورت گیرد.

مدیرکل فرودگاه مازندران در خصوص ظرفیت‌های شرکت جدید هم گفت که این شرکت هواپیمایی در سال 1396 مجوزهای لازم برای فعالیت اخذ کرد و پنج هواپیمای بوئینگ 737 در اختیار دارد که در فاز نخست با 2 هواپیما پروازهای خود را انجام می‌دهد.

او افزود که این شرکت در مرحله نخست در مسیرهای ساری به تهران و ساری به مشهد پروازهایش را انجام می‌دهد و از اواسط ماه آینده، خط‌های پروازی جدید به دیگر مسیرهای کشور راه‌اندازی می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد