hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تجلیل از مقام 320 شهید ورزشکار در قم

تجلیل از مقام 320 شهید ورزشکار در قم


مسوول جدید سازمان بسیج ورزشکاران قم گفت: 320 شهید قمی را شهدای ورزشکار تشکیل می دهند و در مناسبت های مختلف از مقام این شهدا تجلیل می شود.

به گزارش رویداد ایران_قم،علی بهلولی در نشست خبری که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بسیج ورزشکاران یکی از اقشار سپاه است که نسبت به انجام فعالیت هایی اهتمام دارد که اصلی ترین وظیفه سازمان بسیج ورزشکاران منش اخلاق و ترویج پهلوان پروری است.

وی از تدوین منشور اخلاق در ورزش توسط بسیج ورزشکاران قم خبر داد و بیان کرد: درحوزه ورزش، توجه به اخلاق بهترین راهکار برای نهادینه کردن ارزش‌های دینی و انقلابی است تا ورزشکاران در کنار فعالیت‌های بدنی نسبت به مفاهیم انسانی و اعتقادی نیز اهتمام بیشتری نشان دهند.

مسوول بسیج ورزشکاران قم با ابراز نگرانی در کم توجهی به جامعه ورزشکار در کشور به ویژه در قم گفت:  غفلت ها موجب شده تا نه تنها در قم  بلکه دشمن در سطح کشور در حال سرمایه گذاری  است و در این راستا می توان از فعالیت های هنجار شکنانه برخی ورزشکاران در فضای مجازی و خبرهایی حاکی از مهاجرتشان به ترکیه اشاره کرد.

وی اضافه کرد: یکی ازبرنامه هایی که برای دلگرمی جوانان توسط این قشر بسیج انجام می شود تجلیل از پیشکسوتان است که این اقدام نه تنها پیشکسوتان به جامعه ورزشی معرفی می شوند بلکه برای آنان نوعی دلگرمی است که در صورت رسیدن به چنین جایگاهی مورد تقدیرو احترام قرار می گیرند.

بهلولی اضافه کرد: یکی از برنامه هایی که در دستور کار قرار گرفته تجلیل از شهدای ورزشکار است که 320 شهید قمی را شهدای ورزشکار تشکیل می دهند و در مناسبت های مختلف از مقام این شهدا تجلیل می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد