hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های همدان با شیب ملایمی کاهشی شده است

تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های همدان با شیب ملایمی کاهشی شده است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: محدودیت‌های اعمال شده در تردد و فعالیت اصناف سبب شده آمار بیماران مبتلا به کرونا که نیازمند بستری در بیمارستان‌ها هستند، با شیب ملایمی پایین بیاید.
دکتر ابراهیم جلیلی، اظهار داشت: در هفته گذشته آمار بستری بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان به 1400 نفر هم رسید اما در روزهای اخیر شاهد روند نزولی بیماران بدحال و نیاز به بستری هستیم.
وی تصریح کرد: با اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان تعداد بیماران بستری شده نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافته است. در حال حاضر 790 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌اند که 120 نفر از این افراد در بخش آی‌سی‌یو هستند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌ها را افزایش داده‌ایم گفت: در حال حاضر مشکل کمبود تخت بستری نداریم و 60 تخت هم به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان‌های استان اضافه کردیم اما اگر آمارها مجدد بالا برود با محدودیت تخت و خدمات بیمارستانی رو به رو می‌شویم.
جلیلی با تأکید بر اینکه در حال حاضر تمام بیمارستان‌های دولتی استان درگیر بیماران کرونایی هستند، عنوان کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان 2 هزار نفر از کادر درمان به کروناویروس مبتلا شدند که دو نفر از این افراد جان خود را از دست داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه تمام داروهایی که در بیمارستان‌ها برای بیماران مبتلا به کرونا استفاده می‌شود، داروهایی است که تأییدیه وزارت بهداشت را دارد اظهار داشت: صحبت‌هایی که پیرامون این داروها به جهت اینکه این داروها به بیمار آسیب می‌رساند مطرح می‌شود شایعه است .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه بیماران با مشاهده هرگونه علائم تنفسی و شبیه به سرماخوردگی باید به مراکز درمانی مراجعه کنند گفت: مراجعه دیرهنگام بیماران به بیمارستان سبب افزایش آمار بیماران بدحال می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد