hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فراخوان چهارمین دوره جشنواره شهروندی عکاسی پاییز برگ ریز

فراخوان چهارمین دوره جشنواره شهروندی عکاسی پاییز برگ ریز


چهارمین دوره جشنواره شهروندی عکاسی پاییز برگ ریز با موضوع زیبایی‌های فصل پاییز در بوستان‌ها و معابر شهر با همکاری سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم برگزار میشود.


به گزارش رویداد ایران، این جشنواره که در دو بخش آماتور (تلفن همراه و دوربین‌های خانگی) و حرفه‌ای (دوربین‌های حرفه‌ای) انجام میشود، آثار و تصاویر گرفته شده می‌بایست در بوستان‌ها و یا معابر سطح شهر قم ثبت‌شده باشند.

با توجه به شرایط شرکت در مسابقه، هر عکاس می‌تواند حداکثر 20  اثر را به دبیرخانه مسابقه ارسال نماید و عکس ارسالی نباید دارای امضا، تاریخ، پاسپارتو، واترمارک، قاب یا نشان‌واره باشد.
.
جوایز مسابقه در بخش آماتور به ترتیب نفر اول شامل مبلغ 7 میلیون ریال + لوح تقدیر+ حضور در نمایشگاه و کتاب مسابقه، نفر دوم مبلغ 5 میلیون ریال + لوح تقدیر+ شرکت در نمایشگاه و کتاب مسابقه و نیز نفر سوم مبلغ 3 میلیون ریال + لوح تقدیر+ شرکت در نمایشگاه و کتاب مسابقه است.

در بخش حرفه‌ای، جایزه نفر اول مبلغ 15 میلیون ریال + لوح تقدیر+ شرکت در نمایشگاه و کتاب مسابقه، جایزه نفر دوم مبلغ 10 میلیون ریال + لوح تقدیر+ شرکت در نمایشگاه و کتاب مسابقه و نیز جایزه نفر سوم مبلغ 7 میلیون ریال + لوح تقدیر+ شرکت در نمایشگاه و کتاب مسابقه است.

 مهلت ارسال آثار تا تاریخ 28 آذرماه 1399 بوده و به تشخیص دبیرخانه مسابقه تمدید خواهد شد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی سازمان به آدرس www.QOMparks.ir آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد