hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش قیمت تخم مرغ صحت ندارد/ هر کیلو تخم مرغ ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان

افزایش قیمت تخم مرغ صحت ندارد/ هر کیلو تخم مرغ ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان با رد خبر افزایش قیمت تخم مرغ گفت: اکنون قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مغازه، ۱۶ هزار ۵۸۰ تومان اعلام شده است.
حسین ایراندوست  در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش قیمت تخم مرغ، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد.
وی افزود: قیمت هر کیلو تخم مرغ بدون شانه درب مرغداری ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و تخم مرغ با تخم مرغ با کارتن از ۱۳ هزار تومان در ابتدای ماه به ۱۳ هزار و ۵۰۰ رسیده است.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان تاکید کرد: این قیمت برای درب مغازه به ۱۶ هزار و ۵۸۰ تومان رسیده است.
ایراندوست با بیان اینکه تصمیمی برای صادرات مرغ گرفته نشده است، تصریح کرد: برای تأمین و توزیع تخم مرغ نگرانی وجود ندارد و قیمت آن افزایش قابل توجهی نخواهد داشت.

به گزارش ایمنا، روز گذشته در برخی رسانه‌ها اعلام شد که بر اساس مشاهدات میدانی و گزارش‌های رسیده از برخی از محله‌های تهران قیمت هر شانه تخم مرغ در خرده فروشی‌ها به حدود ۳۵ تا ۳۶ هزار تومان رسیده است که البته برخی از خرده فروشی‌ها تا ۲,۰۰۰ تومان ارزان‌تر و در برخی حتی تا ۳۸ هزار تومان هم عرضه می‌شود.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار در مهرماه، مقرر شده بود که تخم مرغ ۳۰ عددی بسته بندی شناسنامه دار دارای زنجیره سرد حداکثر ۳۱ هزار تومان، تخم مرغ ۲۰ عددی ۲۲ هزار تومان، تخم مرغ ۱۵ عددی ۱۸ هزار تومان، تخم مرغ ۹ عددی ۱۱ هزار تومان و تخم مرغ شش عددی ۷,۰۰۰ تومان عرضه شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد