hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رکود کرونایی در ۱۳۷ مهدکودک استان سمنان/ مالکان همراهی کنند

رکود کرونایی در ۱۳۷ مهدکودک استان سمنان/ مالکان همراهی کنند

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه تعطیلی مهدهای کودک‌ پرداخت اجاره‌بها را برای آن‌ها مشکل کرده است، گفت: ۱۳۷ مهدکودک استان در رکود دوران کرونایی هستند.
علیرضا ایزد پور ، ضمن بیان اینکه شیوع کرونا باعث تعطیلی مهدهای کودک در استان سمنان شده است، ابراز داشت: ۱۳۷ مهدکودک از این بیماری دچار خسارت شدند که عدم توانایی در پرداخت اجاره‌بهای مهدکودک‌های استیجاری ازجمله آن‌ها بوده است.

وی بابیان اینکه شش هزار و ۷۶۶ کودک از خدمات مهدهای کودک استان سمنان بهره‌مند بودند، افزود: برای گره‌گشایی از اجاره‌بهای این مهدهای کودک پویش همدلی به راه افتاد که مالکان بسیاری از این مراکز اجاره‌بهای معوقه را بخشیدند یا تخفیف دادند که در ادامه روند همراهی این مالکان می‌تواند از تعطیلی و برچیده شدن دائم مهدهای کودک پیشگیری کند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه ۴۸۵ مربی تحت نظارت این سازمان در مهدهای کودک استان مشغول کار بودند، ابراز داشت: با توجه به رکود مهدهای کودک و عدم توانایی آن‌ها در هزینه بهره‌مندی پرسنل و کارکنان این مهدکودک‌ها از بیمه بیکاری در دستور کار قرار دارد.

ایزد پور بابیان اینکه جبران خسارت مهدهای کودک در دستور کار قرار دارد، در ادامه تصریح کرد: تلاش شد تا ضمن تداوم روند پویش همدلی پرداخت تسهیلات و توزیع سبد کالا نیز انجام شود تا از این طریق خسارات وارد آمده ناشی از شیوع کرونا به مهدهای کودک تقلیل یابد.

وی ضمن بیان اینکه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات مهدهای کودک ازجمله رایزنی با دستگاه‌های مربوط و استانداری سمنان به انجام رسیده است، افزود: طبق تفاهم‌نامه با دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری استان تولید محتوا متشکل از بهزیستی و آموزش‌وپرورش و با مسئولیت آموزش‌وپرورش نیز اجرایی خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد