hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > لزوم بهره گيري شهرداري هاي استان از تجارب شهر دوستدار کودک شهرداري سمنان

لزوم بهره گيري شهرداري هاي استان از تجارب شهر دوستدار کودک شهرداري سمنان

مدیرکل دفتر امور امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: با انتقال تجارب شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان و بهره گیری شهرداری های استان می توان زمینه برای داشتن استانی با شاخص های دوستدار کودک فراهم نمود.
 
به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران از سمنان، راضیه شهاب در آیین رونمایی از پوستر اولین جشنواره ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران گفت: شهرداری سمنان از انتهای سال 97 برنامه ها و فعالیت های مناسبی را با محور کودک اجرا نمود که با استقبال کودکان و خانواده ها روبرو شد. 

وی افزود: مبنای برنامه های خدمات سفر نوروز 98 شهرداری سمنان نیز بر محور شهر دوستدار کودک قرار داشت و شهرداری سمنان توانست برنامه های متعددی را در طول سال 98 اجرا نماید.

وی با اشاره به عزم شهرداری برای ارتقای زیرساخت های متناسب با کودک گفت : ایجاد اولین پارک هوشمند کودک ایران، مرکز تخصصی کودک و خانواده که مباحث خلاقیت و کارآفرینی را با همراهی والدین به کودکان آموزش می دهد، ایجاد شهربازی بزرگ سمینا و مزرعه گردشگری کودک از موارد مهم و تاثیرگذار در رشد اجتماعی و افزایش مشارکت و نشاط اجتماعی کودکان است که امید است با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا، کودکان شهر بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. 

شهاب ضمن قدردانی از تلاش شهرداری سمنان در دستیابی به برند بین المللی دوستدار کودک، اظهار کرد: طبق اعلام یونیسف، ایران و وزارت کشور، شهر سمنان در کنار 11 شهر دیگر به عنوان پایلوت اجرای شهر دوستدار کودک انتخاب شده اند که عزم شهرداری سمنان در دستیابی به این برند تاثیرگذار، دستاوردهای خوبی را برای کودکان شهر سمنان به دنبال دارد. 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به آمادگی شهرداری سمنان در انتقال تجارب مدیریتی در زمینه شهر دوستدار کودک به دیگر شهرداری های استان، خاطرنشان کرد: با انتقال این تجارب و بهره گیری شهرداری های استان می توان زمینه برای داشتن استانی با شاخص های دوستدار کودک فراهم نمود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد