hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ارسال پیامک هزینه پارک حاشیه‌ای برای صاحبان خودرو در قم

ارسال پیامک هزینه پارک حاشیه‌ای برای صاحبان خودرو در قم

نیک گفت: زمانی که هزینه پارک خودرو به ۱۰ هزار تومان برسد پیامکی شامل هزینه پارک، مهلت پرداخت و نحو پرداخت برای صاحب پلاک خودرو ارسال می‌شود.
علی نیک سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر ساماندهی پارک حاشیه‌ای در معابر اصلی شهر،گفت: بهره‌مندی عادلانه شهروندان از پارک حاشیه‌ای یکی از دغدغه‌های سازمان ترافیک شهرداری بوده و تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است.
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیم ساعت ابتدایی پارک حاشیه‌ای در سیستم‌های هوشمند جدید را رایگان اعلام کرد و افزود: بعد از نیم ساعت نخست هزینه پارک به نحوی محاسبه می‌شود که جای پارک به‌صورت منظم برای سایر شهروندان خالی شود.
نیک نحوه پرداخت هزینه پارک را نیز توضیح داد و یادآورشد: زمانی که هزینه پارک خودرو به ۱۰ هزار تومان برسد پیامکی شامل هزینه پارک، مهلت پرداخت و نحو پرداخت برای صاحب پلاک خودرو ارسال می‌شود.
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ارسال پیامک هزینه پارک حاشیه‌ای برای صاحبان خودرو خبر داد و گفت: زمانی که هزینه پارک خودرو به ۱۰ هزار تومان برسد پیامکی شامل هزینه پارک، مهلت پرداخت و نحو پرداخت برای صاحب پلاک خودرو ارسال می‌شود. ه پارک را تشریح کرد و گفت: پارکبانان به‌صورت منظم و هر نیم ساعت یک‌بار از پلاک خودرو عکس‌برداری کرده و هزینه پارک در سابقه پلاک خودرو ثبت می‌شود.
نیک خیابان‌های دارای پارک حاشیه‌ای هوشمند را نام برد و بیان کرد: بلوار محمدامین (ص) نخستین معبری است که پارک حاشیه‌ای در آن اجراشده و سپس در خیابان شهید صدوقی، خیابان شهدا، خیابان شهیدفاطمی نیز اجرا می‌شود.
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: سامانه قم یار می‌تواند مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه پرداخت هزینه پارک بوده و امیدواریم شهروندان با رعایت قانون نیم ساعت پارک رایگان امکان جابه‌جای پارک و روان شدن ترافیک را در معابر اصلی فراهم کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد