hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۹۶ ‌نفر رسید

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۹۶ ‌نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۲۹۶ نفر خبر داد.
پرویز یزدان‌پناه سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: امروز از ۴۶۵ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ۵۷ درصد نمونه‌ها مثبت شد.
وی ابراز داشت: بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد با ٣٧ درصد، کهگیلویه ٢٩ درصد، گچساران ۱۵ درصد، چرام ٧ درصد، دنا ٤ درصد و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بود.
یزدان پناه با اشاره به اینکه علائم ابتلاء به آنفلوانزا و ویروس کرونا بسیار به یکدیگر شبیه است، گفت: تشخیص آنکه بیمار به کدام یک از این بیماری‌های ویروسی مبتلا شده به یک چالش بزرگ برای کادر درمان تبدیل شده است.
یزدان پناه خاطرنشان کرد: توصیه ما این است که اگر علائم خفیفی از بیماری کرونا را دارید، بسیار ساده از کنار آن گذر نکنید و همچنین اگر چند سرفه مختصر کردید، تصور نکنید که حتماً به کرونا مبتلا شدید.
وی افزود: هم اکنون ۴۴۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۸۹ بیمار کرونایی قطعی است.
یزدان پناه با بیان اینکه ٢٨ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند، گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۵ هزار و ۷۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد