hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش ۷۰ درصدی مسافران اتوبوس در اصفهان

کاهش ۷۰ درصدی مسافران اتوبوس در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از کاهش ۷۰ درصدی مسافران خبر داد و گفت: تعداد مسافران اتوبوس در این کلانشهر نسبت به آذر ماه سال گذشته که روزانه ۵۳۰ هزار نفر جابه جا شده بودند، به روزانه ۱۶۰ هزار نفر کاهش یافته است.

سیدعباس روحانی ، اظهار کرد: اتوبوس‌رانی اصفهان به دلیل خدمات گسترده و تعاملی که با مردم دارد، همیشه زیر ذره‌بین بوده و باید پاسخ‌گوی نیازها و سلایق متعدد شهروندان باشد.

وی افزود: در حال حاضر چالش کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، مشکلات این نهاد خدمت‌رسان را مضاعف کرده است چرا که از یک سو باید به دلیل رعایت پروتکل‌های ابلاغی و اهمیت سلامتی مسافران مطابق گذشته خدمات خود را ارائه کند و از سوی دیگر باید با کمبود شدید درآمد و افزایش هزینه‌ها سازگار باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: در دور جدید افزایش درگیری ویروس کرونا و در محدودیت‌های اعلام شده نه تنها از ناوگان فعال این شرکت و زمان سرویس‌دهی کاسته نشده بلکه ساعت کاری اتوبوس‌ها در برخی از خطوط مهم به جهت خدمت‌رسانی به مسافران گروه اول ابلاغیه و اطمینان خاطر شهروندی بیشتر نیز شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد جا به جایی روزانه مسافران به ۱۶۰ هزار نفر در روز رسیده که این تعداد نسبت به جا به جایی مسافر در شهریور و مهر ۹۹ که ۲۳۰ هزار نفر بوده به میزان ۳۰ درصد کاهش داشته است.

روحانی گفت: تعداد مسافران اتوبوس در این کلانشهر نسبت به آذر ماه سال گذشته که روزانه ۵۳۰ هزار نفر جا به جا شده بودند، به روزانه ۱۶۰ هزار نفر کاهش یافته در حالی که شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان به جهت رعایت فاصله هوشمند اجتماعی و اهمیت سلامتی شهروندان روزانه سه برابر ظرفیت مورد نیاز (تعداد ۷۵۰ دستگاه) اتوبوس در شهر فعال کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی اتوبوسرانی اصفهان هر شب پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص با استفاده از محلول‌های ویژه ضدعفونی می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از خدمات اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد