hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مظنه آپارتمان‌های میان سال در تهران

مظنه آپارتمان‌های میان سال در تهران

برای خرید آپارتمان در مناطق مختلف بسته به متراژ و سال ساخت باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کرد.
 روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: واحد‌های مسکونی میانسال در پایتخت (۱۰ تا ۱۵ سال) بخش قابل توجهی از تقاضای بازار مسکن را به خود اختصاص می‌دهند. با توجه به جهش قیمتی مسکن از نیمه سال ۹۷ بخشی از متقاضیان واحد‌های نوساز به دلیل افزایش شکاف بین سطح قیمت واحد‌های مسکونی نوساز و واحد‌های مسکونی چندساله مجبور شدند به سراغ واحد‌های مسکونی با سن بالاتر که قیمت آن‌ها به مراتب پایین‌تر از واحد‌های مسکونی نوساز است، بروند.
طبق گفته واسطه‌های ملکی، بخش قابل توجهی از تقاضای مصرفی بازار مسکن پس از جهش قیمت مسکن به سمت خرید واحد‌های مسکونی با عمر بنای ۱۰ تا ۱۵ سال هدایت شده است.
بررسی آخرین فایل‌های عرضه شده برای فروش مسکن در مناطق مختلف تهران نشان می‌دهد، فایل‌های متنوعی نزد واسطه‌های ملکی برای خرید این نوع واحد‌های مسکونی وجود دارد. تحقیقات میدانی درخصوص بهای واحد‌های مسکونی در مناطق مختلف حاکی از آن است که قیمت پیشنهادی فروشندگان این واحد‌ها با متراژ کمتر از ۷۰ مترمربع در مناطق متوسط واقع در مرز دو نیمه شمالی و جنوبی پایتخت تهران از محدوده ۸۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود. البته نرخ‌های کمتر از این میزان نیز در مناطق ضعیف‌تر پایتخت و مناطق جنوبی‌تر یافت می‌شود. همچنین در مناطق شمالی نیز قیمت‌های متنوعی برای خرید واحد‌های مسکونی میانسال از سوی فروشندگان پیشنهاد شده است به این ترتیب که بررسی آخرین فایل‌های عرضه شده نشان می‌دهد نرخ‌های پیشنهادی مالکان این واحد‌ها به ازای هر مترمربع عموما در محدوده ۴۵ تا ۶۰ میلیون تومان قرار دارد.
جدیدترین قیمت آپارتمان‌های میان سال در مناطق مختلف تهران
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد