hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش ۴۰ درصدی مسافران مترو اصفهان

کاهش ۴۰ درصدی مسافران مترو اصفهان

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان از کاهش ۴۰ درصدی مسافران مترو با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد مسافران متروی اصفهان به حدود ۱۵ هزار نفر در روز رسیده است.

احمدرضا طحانیان  اظهار کرد: مترو از ساعت ۶:۱۵ با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه (در ساعات شلوغ صبح و عصر) در حال سرویس‌دهی به شهروندان بوده و زمان پایان فعالیت آن ساعت ۱۹ است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در متروی اصفهان برای پیشگیری از ابتلای مسافران به ویروس کووید _۱۹، گفت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا مباحث مختلفی در مترو در حال پیگیری است که از جمله آنها می‌توان به لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی در زمان‌های مختلف برای ضدعفونی کردن ایستگاه‌ها، قطارها و فروش ماسک در تمام ایستگاه‌های خط یک مترو اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با بیان اینکه کابین، در و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر و حین تعویض راهبر با مواد گندزدایی مناسب ضد عفونی می‌شود، تصریح کرد: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف دریافت پول از گیشه‌های فروش بلیت و رعایت فاصله‌گذاری در مقابل گیشه‌ها، سکوهای انتظار و داخل واگن‌ها از جمله اقدامات در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

طحانیان با اشاره به تمهیدات لازم برای کاهش ابتلای شهروندان به کرونا در مترو، گفت: حفظ سلامت شهروندان دغدغه مهم مدیران شهری است به همین جهت با خرید دستگاه ضدعفونی فرابنفش UVC و آموزش استفاده از آن به کارکنان نسبت به ضدعفونی واگن‌های مترو اقدام شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد