hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعداد جان‌باختگان کرونایی در گلستان دو رقمی شد/مردم محدودیت‌ها را رعایت کنند

تعداد جان‌باختگان کرونایی در گلستان دو رقمی شد/مردم محدودیت‌ها را رعایت کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: روند ابتلا به کرونا در استان افزایشی بوده و متأسفانه تعداد جان‌باختگان نیز دو رقمی شده است.

عبدالرضا فاضل اظهار داشت: روند ابتلا به کرونا در استان همچنان افزایشی است و علت اصلی آن نیز عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌ها تجمعی از جمله عروسی و عزا بوده است.

وی گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی در روزهای پیش‌رو و همکاری مردم و اصناف، امیدواریم بتوانیم شرایط استان را به ثبات برسانیم؛ هرچند در مقایسه با برخی از استان‌ها وضعیت بهتری داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان داشت: وضعیت شیوع کرونا در 4 شهرستان گرگان، آق قلا، بندرترکمن و کلاله همچنان قرمز است و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ستاد کرونا را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: شهرستان‌ رامیان در وضعیت زرد و شهرستان‌های بندرگز، کردکوی، گمیشان، علی آباد، آزادشهر، مینودشت، گنبدکاووس، مراوه تپه و گالیکش نیز در وضعیت هشدار یا نارنجی قرار دارند.

فاضل گفت: تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان نیز همچنان افزایشی است و متأسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا نیز در روزهای اخیر در استان دو رقمی شده است.

وی بیان داشت: آثار اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در هفته‌های آینده مشخص می‌شود و در صورت همراهی مردم امیدواریم در زمستان مشکلات کمتری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی نیز گفت: در این طرح بیماران کرونایی در محلات خود رهگیری و رصد می‌شوند تا از گسترش بیماری جلوگیری شود، ضمن اینکه روند درمان این بیماران نیز زودتر آغاز خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد