hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بسیج یعنی حمایت از حقوق شهروندی

بسیج یعنی حمایت از حقوق شهروندی




رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت:بسیج یک فراخوان است که باید ورود به آن برای عموم آزاد باشد و با فراجناحی عمل کردن محدود به تفکری خاص نشود؛ در حقیقت بسیج حمایت از حقوق شهروندی است.

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران؛ سید مسعود سیادتی ضمن گرامیداشت و یاد شهدای با اخلاص بسیجی گفت: ابتکار امام خمینی(ره) برای تاسیس بسیج مشارکت همگانی ایرانیان در هر قشر و اندیشه ای در صحنه های اجتماعی بود. 

وی افزود: بسیج یک فراخوان عمومی برای مشارکت همگانی مردم و نقش آفرینی آنها به هنگام مشکلات و بحران هایی مانند سیل،زلزله،آتش سوزی، جنگ،مشکلات اقتصادی، سیاست یا بیماری کرونا است.

سیادتی تاکید کرد: بسیج تنها نظامی گری محض نیست و فرماندهی آن باید فراگیر باشد ؛ امام می خواست با بسیج مردم  در تمامی صحنه ها نقش آفرین بوده و محدوده ای برای نوع تفکر و اندیشه و خاستگاه سیاسی آنها وجود نداشته باشد تا حقوق شهروندی همگان رعایت شود. 

رئیس پارلمان شهری سمنان ادامه داد : تاثیر گذاری نیروهای بسیجی در جنگ بر کسی پوشیده نیست و در حاضر نیز امکان پذیری و نقش آفرینی همگان در هر قشر و اندیشه در بسیج باعث می شود این میراث امام(ره) جایگاه خود را حفظ کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد