hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > علت کمبود روغن در بازارهای روز اصفهان/ به افراد زیر ۲۰ سال روغن تعلق نمی‌گیرد

علت کمبود روغن در بازارهای روز اصفهان/ به افراد زیر ۲۰ سال روغن تعلق نمی‌گیرد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: مسئله کمبود روغن کشوری بوده و روغن‌های موجود در انبارهای بازارهای روز شهرداری در حال توزیع است.
محمد مجیری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، درباره کمبود روغن در بازار‌های روز شهرداری اظهار داشت: موضوع کمبود روغن کشوری است و در حال حاضر ما شاهد کسری روغن نیستیم و روغن‌های موجود در انبار‌ها در حال توزیع شدن در بازار است.

او درباره علت کمبود روغن اظهار داشت: در حال حاضر در کشور مشکلات واردات مواد اولیه را داریم که باعث کمبود روغن در بازار‌ها می‌شود و علت دیگر، انبار کردن روغن در خانه‌ها است؛ بنابراین مردم کمبود این کالای اساسی را احساس می‌کنند که باعث کسری این کالا در بازار‌ها می‌شود.

مجیری ادامه داد: ما از مردم درخواست داریم که نگران کمبود روغن نباشند و در خانه‌های خود آن‌ها را ذخیره سازی نکنند تا با کمبود بیشتر روغن مواجه نشویم.

او گفت: «رهتاب» سامانه‌ای است که استانداری اصفهان برای ارز کالا‌های سهمیه بندی در نظر گرفته است که مردم می‌توانند با ارائه کد ملی خود در این سامانه کد رهگیری دریافت کنند و کالا‌هایی را که برای هر شهروند در نظر گرفته شده است دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی اصفهان ادامه داد: برای دریافت روغن از طریق سامانه رهتاب شرطی برای شهروندان وجود دارد که به افراد زیر ۲۰ سال روغن تعلق نمی‌گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد