hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نصب نخستین انشعاب آب اصفهان در سال 1345

نصب نخستین انشعاب آب اصفهان در سال 1345

عکس ارائه شده مربوط به نصب نخستین انشعاب آب سازمان آب و فاضلاب اصفهان در تاریخ چهارم آبان سال 1345 برای منزل ایرج وکیل زاده در خیابان سیدعلیخان است.

رخستین انشعاب آب در شهر اصفهان در سال 1345 نصب گردید.
تصویر نصب این انشعاب را احمد نعیمی، نخستین کارمند سازمان آب و فاضلاب اصفهان، با حضور در دفتر گنجینه و مرکز اسناد شرکت، به موزه آبفای استان اصفهان اهدا کرد.
این عکس مربوط به نصب نخستین انشعاب آب سازمان آب و فاضلاب اصفهان در تاریخ چهارم آبان سال 1345 برای منزل ایرج وکیل زاده در خیابان سیدعلیخان است.
در این تصویر ابراهیم پارسا استاندار وقت اصفهان به همراه مهندس سید امیر سعید موسوی حجازی؛ نخستین مدیرعامل سازمان/ شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و جمعی از کارکنان سازمان، مقامات استان و خبرنگاران دیده می شوند.
نعیمی هنگام اهدای این عکس گفت: من و مرحوم منوچهر منوچهری نخستین افرادی هستیم که پس از مصاحبه و گزینش از طرف مهندس حجازی در تیرماه سال 1345 به استخدام سازمان آب و فاضلاب اصفهان درآمدیم.
وی گفت: ما دو نفر که فارغ التحصیل مقطع کاردانی رشته آب از دانشکده پلی تکنیک دانشگاه تهران بودیم به مهندس حجازی که تازه به اصفهان آمده و هنوز در هتل اقامت داشت، مراجعه و پس از انجام مصاحبه قرار شد، یک عدد متر و مقداری لوازم التحریر خریداری کرده و کار خود را آغاز کنیم.
نعیمی افزود: ساعت 6 صبح روز بعد، مدیرعامل سازمان آبفا، رو به روی هتل ایران تور واقع در ابتدای خیابان عباس آباد منتظر ما بود و از همان مکان، سه نفری کار نقشه برداری از خیابان های شهر اصفهان را آغاز کردیم.
نخستین کارمند سازمان آب و فاضلاب اصفهان در ادامه خاطراتی از اجاره نخستین مکان اداری سازمان، نخستین کارکنان سازمان، نخستین لوله گذاری ها در سطح شهر، نصب نخستین انشعاب آب و … ذکر کرد که در آینده توسط گنجینه و مرکز اسناد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تدوین و منتشر می شود.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد